Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Azzal együtt, hogy az Alsóparkban évekkel ezelőtt fúrt három darab mélyfúrású kút nem üzemel, az önkormányzatot adatszolgáltatási kötelezettség terheli a vízszintre vonatkozóan. Mivel ennek elmaradása bírságot von maga után, a városvezetés tagjai november 23-i ülésükön arról határoztak, áldoznak arra, hogy megfeleljenek az előírásoknak.
A mérőszonda lejuttatását akadályozó szivattyú eltávolítására nettó 320 ezer forintot költenek, a telepítendő műszerekre – ha úgy tetszik, informatikai fejlesztésre – pedig nettó 862.500 forintot fordítanak. Ezen felül 10 évre szóló megállapodást kötnek a Közép-Duna-völgyi Vízügyi Igazgatósággal a kutak üzemeltetésére. Azon – annak idején több tízmillió forintért fúrt – kutak üzemeltetésére, amik vízére a magas ásványi anyag tartalom miatt a szomszédos területre tervezett versenyuszoda üzemeltetése során igényt nem tartanak.