Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Aláírták a gödöllői egyetem finanszírozási szerződését 2021-10-15 15:55:28 A kontraktust Palkovics László innovációs és technológiai miniszter és Csányi Sándor, a MATE Alapítvány kuratóriumi elnöke látta el kézjegyével
Csillagjegyek drágakövei 2021-04-24 14:59:05 Három karakteres csillagjegyet vetünk vizsgálat alá közelebbről, hogy megnézzük, melyik illik leginkább az alap mentalitásukhoz
Emlékezetes pillanat egy gyönyörű helyen 2020-06-16 08:30:31 A lánykérés rengeteg ember számára okoz fejtörést: nem elég az eljegyzési gyűrű, az egész ceremóniát meg kell koreografálni
Új monográfiát készít a gödöllői kastélyról Varga Kálmán 2020-03-23 17:46:28 A 2003-as kötet szerzője úgy véli, itt az ideje összegyúrni egy kiadványt, ami a következő 20 esztendőben betöltheti az alapmű, a kézikönyv szerepét