Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kéthektáros területen lángba borult a határ 2019-02-20 16:47:38 Száraz gaz és aljnövényzet, valamint az illegálisan lerakott hulladék égését ártalmatlanították a gödöllői tűzoltók Dányban
Roncsból kellett kimenteni a súlyos sérültet 2019-01-19 10:27:30 A gödöllői hivatásos tűzoltók váci kollégáikkal segédkeztek az Őrbottyán határában történt közlekedési balesetnél
Gödöllőről is küldhető jelölés a Mester-M díjra 2018-12-04 11:36:11 Év végéig meghosszabbította a MOL Alapítvány a jelentkezési határidőt. A győzteseknek 1 millió forintos anyagi elismerés jár
Vonós varázs a gödöllői kastélyban 2018-02-24 10:19:48 Március 2-ától 4-éig hallhatók és láthatók a koncertsorozatnak számító zenei csemege a történelmi falak között