Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Duplán büszkélkedhet a Szent István Egyetem 2019-06-14 16:34:02 A gödöllői központú felsőoktatási intézményé lett a legjobb nemzetközi kreditmobilitási pályázat az országban
Kézilabda NB II.: dupla gödöllői mámor Móron 2019-05-19 18:45:00 Győzelemmel és a 6. helyen zárta a bajnoki idényt Bartos Gábor csapata. Minden percre jutott GKC-gól az ifisták ütközetén
Foci: ötöt vágott a Gödöllő II. Isaszegen 2016-04-23 18:24:28 Szabó László és Pakuts Barna is duplázott. Az újabb siker fontos lépés a dobogós pozíció megszerzése felé vezető úton
Műfüves gödöllői hatos a Szendehelynek 2016-02-07 10:25:34 Harmadik meccsét is magabiztosan nyerte városunk focicsapata a téli bajnokságban. Kaiser és Milkó Dávid dupláztak