Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február első szombatján Dunakeszin lépett pályára a Pest megyei téli műfüves bajnokság aktuális fordulójában a Gödöllői SK megyei első osztályban érdekelt csapata. Az aktuális rivális a Nógrád megyei második vonalban szereplő Szendehely együttese volt, amely nem tudott kellő ellenállást tanúsítani a játék minden elemében jobb, eddig száz százalékos mutatóval rendelkező gödöllői formációval szemben.
Pest Megyei Nagypályás Műfüves Labdarúgótorna, F csoport, 3. forduló: Gödöllői SK – Szendehely FC 6-1 (3-1) Gödöllői góllövők: Kaiser László, Milkó Dávid (2-2), Koziorowski Richárd, Méhes Pál. Három forduló után a gödöllői csapat 9 ponttal, 14-1-es gólkülönbséggel 1. a csoport táblázatán.