Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Városunk mindkét, vendégként pályára lépő társulatra fontos találkozó vált október utolsó napján. A jelenlegi erőviszonyok alapján azonban a dupla gödöllői siker illúziónak tűnt. Mint utóbb kiderült, a szimpla is. A végjátékot kevésbé bíró MAG-LOG egyszer sem tudott vezetésre szert tenni a listavezető elleni meccse folyamán, míg a Főnix 2-2-es állás után vált meddővé az egyetemi csapatok ütközetén.
NB II., Keleti-csoport, 7. forduló: Csenger Futsal SE – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 7-4 (3-2) Gödöllői gólok: Magyar Zsolt, Baranyai Pál, Blaubacher Pál, Gruber Bálint. A MAG-LOG Gödöllő csapata 6 ponttal, 27-31-es gólkülönbséggel a 8. helyen áll a csoportban.
Debreceni Egyetemi AC – Főnix ISE-SZIE 9-2 (2-1) Gödöllői gólszerző: Annus Árpád (2). A Főnix ISE együttese 0 ponttal, 16-37-es gólkülönbséggel a 10. helyet foglalja el a csoport táblázatán.