Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A találkozó utolsó előtti percében Gráczer Krisztián kiállítása miatt emberhátrányba került második számú Táncsics Mihály úti tizenegy a félidők elején elért találatokkal tette magabiztossá idegenbeli sikerét. A gödöllői győzelem egy újabb fontos lépés volt a dobogós pozíció megszerzése felé vezető úton.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 24. forduló: Isaszegi SE II. – Gödöllői SK II. 2-5 (1-2) Gödöllői gólszerzők: Szabó László, Pakuts Barna (2-2), Tóth Bence. A Gödöllői SK II.csapata 50 ponttal, 77-42-es gólkülönbséggel a tabella 4. helyén áll a csoportban.