Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Frontális karambol a Gödöllői úton 2023-12-29 10:27:35 Két személygépkocsi ütközött össze Mogyoród belterületén, az összetört autók forgalmi akadályt okoztak
Okos parkolás az app timer használatával 2023-10-14 11:45:46 Mivel nincs mindig időnk aprót dobálni az automatába, érdemes elolvasni ezt a cikket, ami megoldást kínál erre a helyzetre
Mit érdemes tudni a Keresletfokozó kampányokról? 2023-10-12 17:39:30 Jobb taktika, ha az automatizmus helyett saját magunk frissítjük a kampányokat, vagy egy digitális marketingügynökségre bízzuk azt
Húsz ember utazott a kigyulladt autóbuszon 2023-08-15 09:26:52 Mire a gödöllői tűzoltók tűzoltók a helyszínre érkeztek, a jármű már teljes egészében égett az M3-as autópálya 19-es kilométerénél
A kutyák biztonságos szállítása az autóban 2023-04-18 10:06:39 A gazdik közül nagyon kevesen használnak megfelelő rögzítőeszközöket, amivel veszélyeztethetik kedvenceik épségét
Villanyoszlopnak csapódott egy autó a Hunyadin 2023-03-31 12:40:50 A helyszínre riasztott gödöllői tűzoltóknak jócskán akadt teendőjük a közlekedési baleset következményeinek felszámolásánál