November 21-én, a kora esti órákban letudta az évente legalább egyszer kötelező közmeghallgatásra vonatkozó törvényi kötelezettségét a gödöllői képviselőtestület. A Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központ Dózsa György úti épületében lezajlott nyilvános eseményen az irányadó napirend a város közlekedésbiztonsági helyzete, azon belül kiemelten a gyorshajtás megakadályozásának programja volt. Ezen felül a közérdeklődésre számot tartó lakossági kérdésekre is reagálhattak a megszólított illetékesek.
A gödöllői önkormányzat november 21-i tanácskozásán – igazodva az uniós irányelveken alapuló hazai jogszabályokhoz – a városi irányító grémium tagjai módosították a távhő-szolgáltatásról szóló helyi rendeltet.
Több fejlesztést is bejelentett Lázár János építési és közlekedési miniszter november 7-én Egerben – közölte az MTI. A tárcavezető sajtótájékoztatón beszélt – többek között – az M3-as autópálya megújításáról.
A miniszter kijelentette, hogy az északkelet-magyarországi régió számára egy nagy volumenű útfelújítási programot indítanak: az M3-as autópálya újjáépítését. Lázár János elmondta: az autópályát az elkövetkező években a kormány – a kezelőjével konzorciumban – teljes egészében újjáépítteti. A jelenleg is folyó felújítások elsődleges célja a balesetveszély elhárítása, hiszen az M3-as rendkívül rossz állapotban van. A sztráda 2025. augusztus 31-ig százmilliárd forint értékben újul meg. Az M3-ast a Gödöllő közelében található M31-es csomóponttól Gyöngyös városáig, mintegy 420 milliárd forintból hatsávossá építik, ismertette a szaktárca vezetője, jelezve, hogy a beruházás a következő időszakban kezdődik meg és hosszú ideig tart majd.
Az ígéretesen hangzó információ kapcsán Vécsey László, a gödöllői központú választókerület kormánypárti országgyűlési képviselője kérésünkre így kommentálta a közlekedési szaktárca vezetőjének mondatait. - Lázár miniszter úr bejelentése választókerületünket két pontban is örömteli módon érinti. Az M3 bagi szakasza, a babati térség fokozottan balesetveszélyes része az autópályának, az újjáépítés jelentősen növeli a közlekedésbiztonságot. Az M31 gödöllői csomópontjától induló szélesítés keretében pedig megépülhet az új leállósáv, ami előfeltétele volt az új, hatékony zajvédő falak létesítésének. Ezzel Gödöllőn elsősorban a blahai városrész lakóinak életminősége fog javulni.