Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A műanyag ablak kiválasztásának szempontjai 2022-11-12 18:52:11 A nyílászárók a hő-és hangszigetelés, valamint a fény beengedése mellett komoly esztétikai funkcióval rendelkeznek
4+1 tévhit a Carolina Reaperről 2022-10-17 17:24:41 Sokan lemondanak ennek a gyümölcsnek a különleges ízvilágáról, mert a rekorder paprikáról terjedő információk elrémisztik őket
Elem vagy akkumulátor? Érvek és ellenérvek 2022-10-16 10:17:30 A környezettudatos választás Gödöllőn is mindenkinek adott, és ha nem győznek meg a környezetvédelmi szempontok, kezdjünk számolgatni
Ütközés az M3-as autópálya gödöllői szakaszán 2022-07-23 10:22:27 A két gépjármű nem kívánt találkozása az éjjeli órákban történt, a helyi tűzoltók számolták fel a forgalmi akadályt