Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Életét vesztette a roncsba szorult utas 2016-09-29 10:17:04 A gödöllői tűzoltók végezték a műszaki mentést a kerepesi balesetnél, ahol a gépkocsi a vízelvezető árokba csapódott
Elfogadta a piát, majd kirabolta ivótársát 2016-09-17 11:01:27 Bíróság elé állítási javaslattal fejezték be a nyomozást a gödöllői rendőrök a kerepesi gyanúsított ellen
Foci: összejött a bronzérem Gödöllői SK II-nek 2016-06-04 19:03:38 A második számú Táncsics Mihály úti alakulat Tóth Bence mesterhármasával nyert Kerepesen, miközben besegített a Mogyoród
Villanyfényes gödöllői hatos 2015-11-21 21:39:03 Gond nélkül tudta le az őszi idény utolsó hazai mérkőzését a GSK II. focicsapata, aminek a Kerepes látta a kárát
Felemásan gólgazdag gödöllői focivíkend 2014-08-24 20:08:54 Városunk első számú egysége a rutinos taksonyiaktól kapott ki, a GSK II. viszont simán nyert a kerepesiek ellen
Rendőrkézen a keréktolvaj páros 2013-03-05 18:54:00 Több mint 750 ezer forintos kárt okoztak az autósokat Kerepesen és Mogyoródon rettegésben tartó elkövetők