Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Csak a győzelem volt elfogadható eredmény a második számú Táncsics Mihály úti csapattól az őszi szezon utolsó hazai mérkőzésén, amit villanyfényes körülmények között tudtak le a riválisok. A házigazdák fölényes sikerét nem veszélyeztették a mindössze egyetlen cserejátékossal kiálló kerepesiek, akik a látottak alapján örülhetnek, hogy fél tucat találattal megúszták a gödöllői kirándulást.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 15. forduló: Gödöllői SK II. – Kerepesi SBE 6-0 (2-0) Gólszerzők: Szeles Dávid, Tury Viktor, Polyák Attila, Pakuts Barna, Pintér Krisztián, Szekeres László. Tizennégy mérkőzés alapján Gödöllői SK II. csapata 23 ponttal, 33-21-es gólkülönbséggel a tabella 8. helyét foglalja el.