Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Arctisztítás fontossága járvány idején 2020-04-15 16:57:25 Az alapvető fontosságú kézfertőtlenítés mellett igencsak szükségszerű odafigyelni arra a testrészre, amihez rendszeresen odanyúlunk
Kéthektáros területen lángba borult a határ 2019-02-20 16:47:38 Száraz gaz és aljnövényzet, valamint az illegálisan lerakott hulladék égését ártalmatlanították a gödöllői tűzoltók Dányban
Könyvnyomtatás: új utakon? 2017-05-23 08:34:29 Válaszút elé került a piac. A gazdaságosság miatt új technológiára van szükség. Megoldás lehet az inkjet nyomtatás
Megrúgta, majd szájon ütötte az iskola portását 2016-11-30 11:11:07 A Gödöllői Rendőrkapitányságra állították elő a 36 éves dányi férfit, aki azért dulakodott, mert nem engedték be a tanodába
Szobor készül az elhalt diófa törzséből 2015-05-16 10:42:12 Balesetveszélyessé vált, ezért el kell távolítani a száz évvel ezelőtt ültetett példányt a Megyeháza díszudvaráról