Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mindkét gödöllői egységnek a tabella középmezőnyéből jutott ellenfél az első májusi fordulóban. A csoport-éllovas GEAC úgy nyert, hogy a második félidő elején már 3-0-ra vezetett, majd kissé kiengedtek az egyetemi formáció tagjai. A második számú Táncsics Mihály úti társulat hátrányba került Mogyoródon, de alig öt perc alatt képes volt az egyenlítésre, ezzel a pontszerzésre.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép A-csoport, 23. forduló: Dány KSK – Gödöllői EAC-SZIE 2-3 (0-2) Gödöllői góllövők: Nagy Gergő (2), Somogyi Levente. A Gödöllői EAC-SZIE együttese 55 ponttal, 118-32-es gólkülönbséggel 1. a csoport tabelláján.
Mogyoród FC II. – Gödöllői SK II.-Szada 1-1 (0-0) Gödöllői gólszerző: Szeles Dávid.
20. fordulóból elmaradt mérkőzésen Kóka KSK – Gödöllői SK II.-Szada 2-5 (0-0) Gödöllői gólok: Pakuts Barna (3), Hegedűs Csaba, Gyurkó Bence. A Gödöllői SK II. csapata 42 ponttal, 67-29-es gólkülönbséggel a csoport táblázatának 5. helyezettje.