Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A panellakásoké a főszerep Gödöllőn is 2017-01-31 18:44:28 Ingatlanpiaci változásokról és az aktuális tendenciákról készített tájékoztatót az Ingatlannet.hu
Gödöllői díjazottak az MRSZ-gálán 2016-12-18 11:05:54 Szabados István, Lutter Eszter és Körösfői László kaptak elismerést a röplabdások évzáró összejövetelén
Gödöllőn is átteker a Tour de Hongrie mezőnye 2016-07-01 09:08:07 Július 3-án, a déli órákban láthatjuk a bringásokat a Szabadság úton, akik Gyöngyösről tartanak a budapesti cél felé
Az állammal kell tárgyalni a gödöllői HÉV-ről 2015-12-22 10:48:41 Tarlós István budapesti főpolgármester közölte, a főváros a jövőben nem foglalkozik az agglomerációs közlekedés finanszírozásával
Az ’56-os forradalom gödöllői áldozatai 2015-10-23 16:48:21 Balázsovich András 17 évesen, a Bezsilla-villánál lezajlott sortűzben hunyt el, a 19 éves Kiss Antal Budapesten halt hősi halált
Városi vendégekké váltak a vaddisznók 2015-05-05 18:14:58 Gödöllői docens vezette a Pilisi Parkerdő Zrt. által kezdeményezett, az állatok belterületi viselkedését feltérképező kutatást
Önjáró gokartok épülnek Gödöllőn 2015-04-02 11:47:06 Április 18-án kiderül, mire képes a fúróból kreált önindító, vagy a fűnyíróból fejlesztett hibridhajtás