Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Helo Zep: csak keltik a zajt 2012-06-19 16:49:05 Közel két és fél éve öt fiatal úgy döntött, hogy zenekart alakít Gödöllőn...
Döntőben a Compact Disco 2012-05-23 07:51:51 A gödöllői sráccal felálló magyar zenekar tizenötödikként adta elő versenydalát az 57. Eurovíziós Dalfesztivál elődöntőjében
Miért adakozó a vállalkozó? 2012-04-09 19:05:37 A Rézgombosnál mélygarázst építő társaság közcélú felajánlást tett, hogy letudja a közterület-használati díj megfizetését
Gémesi György: fogy a türelem! 2012-03-15 18:46:14 Figyelmeztető üzenetekről is szólt a március 15-i gödöllői ünnepség. Kora este átadták a Gödöllő Városért díjat