Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Súlyos közlekedési baleset történt délelőtt fél tizenegy körül a Táncsics Mihály út és a Szabadság út kereszteződésében, az Erzsébet-parknál. A főváros felé tartó HÉV összeütközött egy, a Szabadság útról (3-as főút) elé kanyarodott személygépkocsival.
A három kocsiból áll szerelvény mintegy 50 méteren tolta maga előtt a fehér színű gépkocsit, ami eközben letarolta a síneket elválasztó kerítést, és egy felsővezeték tartó oszlopnál állt meg.
A személyautóban hárman ültek. Helyszíni információk szerint közülük ketten súlyos egészségkárosodást szenvedtek, míg a sofőr aránylag könnyebb sérülésekkel megúszta a kis híján tragédiába torkolló ütközést. A Volkswagen jobb hátsó ülésén utazott hölgy sérülései tűntek a legsúlyosabbnak. Tiszta szerencse, hogy az autó nem szorult be a HÉV és az oszlop közé, így nem történt végzetes tragédia.A baleset pontos körülményeinek tisztázása még folyamatban van. Azt azonban a környéken lakóktól megtudtuk, hogy a kereszteződés forgalomirányító lámpája több napja sárgán villogott.
A helyszínelés idejére a csomópontot lezárták, a forgalmat rendőrök irányították, akik a Táncsics Mihály útról érkezőket az Erzsébet királyné körútra terelték. A vágányzár idején autóbuszok közlekedtek Gödöllő és Mogyoród között.