Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Röplabda: bajnokcsapatot ünnepelhet Gödöllő! 2021-04-17 20:33:44 Szalay Attila együttese az utolsó mérkőzéstől függetlenül megnyerte az NB I. Ligát, és kivívta a jogot az Extraligában indulásra
Gödöllői röplabda: az van, hogy… 2021-04-15 17:37:14 Három év elteltével az Extraligába jutás kapujába került a város női csapata, ám a felsőbb osztályban való indulás erősen kérdőjeles
Könnyed gödöllői röplabda-siker Jászberényben 2020-10-31 18:14:26 Szalay Attila együttese mindössze 30 pontot engedélyezett a lelkes fiatalokból álló vendéglátóknak az egyórás meccs alatt