Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vécsey László: Jó úton haladunk! 2013-09-11 14:03:19 Körzetünk országgyűlési képviselőjét a bukott baloldal semmilyen kampányízű spekulációja nem térítheti le a gödöllői régióban élőket szolgáló munkája útjáról
Büntetésre számíthat a gödöllői képviselőnő 2013-06-26 10:20:34 Kövér László házelnök 131.410 forintot javasol megvonni Lengyel Szilviától, aki megafonozott a földtörvény zárószavazásakor
Vécsey László megszavazta volna 2013-03-14 17:39:37 Technikai problémái akadtak körzetünk országgyűlési képviselőjének a rezsicsökkentést megvédő voksolás idején
Elvált LMP-sek... 2013-02-11 16:03:43 Lengyel Szilvia szerint a maradók tárgyalni mentek és nem diktálni, mint a távozók, akik már a kongresszusi döntés előtt kft-t alapítottak