Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szörnyű tragédia a Rigó utcában 2016-07-29 08:42:56 Életével fizetett egy fiatal gödöllői lány azért, mert testi erejével próbálta megfékezni, hogy ellopják az autóját
Hogy milyen aranyosak ezek a gödöllői lányok! 2016-05-29 18:56:59 Fantasztikus és egyben történelmi TEVA-siker a röplabdások ifjúsági hatos döntőjében. Ötjátszmás dráma után lett meg a bajnoki cím
Villanyfényes gödöllői hatos 2015-11-21 21:39:03 Gond nélkül tudta le az őszi idény utolsó hazai mérkőzését a GSK II. focicsapata, aminek a Kerepes látta a kárát