Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, 16. forduló: Pincelakat-Röpke SE – TEVA-Gödöllői RC 0-3 (-21, -7, -18)
A kecskeméti újonc otthonában tudták le az aktuális, ezúttal hétközi bajnoki mérkőzésüket a gödöllői lányok. Fura fintora lett volna sorsnak, ha nem három ponttal távozik az alföldi városból Horváth András társulata. A hazaiak becsületére legyen mondva, hogy az egyoldalúra sikeredett találkozó elején derekasan küzdöttek, és egy ideig kihasználták a gödöllőiek elfogadhatónak a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető nyitásfogadását. Ezt követően azonban gyakorlatilag az történt a pályán, amit a vendégek akartak.
A TEVA-Gödöllői RC csapata 31 ponttal, 33-23-as szett- és 1.247-1.115-ös pontaránnyal az 5. a tabellán.