Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ki nyeri a 2023/2024-es Magyar Kupát? 2024-03-15 17:30:09 A Kisvárda és a Kecskemét talán nem elég stabil a sikerhez, valószínű, hogy a Paks és a Ferencváros között dől el a díszes trófea sorsa
Atlétika: gödöllői érmek a kecskeméti mezőn 2020-10-26 08:30:47 Pápai Marci nem kis meglepetésre szerzett bronzérmet a férfiak nyolc kilométeres távján, a GEAC ifi fiúcsapata második lett
Megvédte kerékpárosbarát város címét Gödöllő 2020-01-27 16:30:47 Összesen kilenc településnek ítélték oda a titulust, az abszolút elsőséget a kecskeméti önkormányzat szerezte meg
Megmenekültek a gödöllői futsalosok 2018-05-15 01:23:18 Kecskeméti veresége ellenére a következő szezonban is az NB II-es bajnokságban léphet pályára a CFT gárdája
Ötöt vágott a gödöllői futsal-csapat 2018-04-06 21:11:14 Meggyőző játékkal jutott nagyon fontos három bajnoki ponthoz Baranyai Pál együttese a listavezető kecskemétiek ellen
Futsal: gyötrelmes gödöllői idénykezdet 2017-09-05 01:15:38 Tizennégy gólos vereséget szenvedett Kecskeméten a Covritas FT csapata a bajnoki évad első fordulójában