Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, nők, 4. forduló: TFSE – Gödöllői RC 0-3 (-18, -18, -11)
Újabb, az alapszakasz végén a negyeddöntős párharcot érő legjobb nyolc közé jutás szempontjából fontos mérkőzésre utaztak az elmúlt két fordulóba Budaörsön és Kaposváron egyaránt győztes gödöllői lányok. A Borkovits Zoltán, Szalay Attila alkotta edzőpáros által irányított csapatnak nem sok idő kellett ahhoz, hogy megszokja a legendásan szűkös D-terem atmoszféráját, és – igazolva a papírformát – három, viszonylag sima játszmában felülmúlta a lelkes, ám szerényebb képességű TF-eseket.
A Gödöllői RC csapata 9 ponttal, 10-4-es szett- és 339-293-as pontaránnyal a 3. helyen áll a bajnokság alapszakaszában.