Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tizenegy győzelmével, illetve ugyanannyi vereségével (41-42-es szettaránnyal) 31 pontot gyűjtött, és a bajnoki alapszakasz 7. helyén végzett a TEVA-Gödöllői RC női junior röplabda-csapata. Ezzel a teljesítménnyel a lányok a 2. helyezett kecskeméti RÖPKE SE, illetőleg a 11. pozícióban zárt Jászberény ellen léptek pályára a Bács-Kiskun megye fővárosában március 14-én megrendezett középdöntőben.
A Szabados István, Horváth András, Kleczli Csaba edzőtrió szakmai irányítását élvező gödöllői fiatalok mindkét összecsapásukat 3-0 arányban megnyerték, így egyenes ágon jutottak be a május 20-22. között – később kijelölendő helyszínen – lezajló országos döntőbe, ahol hazánk hat legjobb korosztályos együttese rivalizál majd a minél értékesebb helyezések eléréséért. Fotó forrása: facebook