Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Múzeumi ötletek, múzeumi módszerek pedagógusoknak 2013-08-28 14:56:43 Gödöllői intézmények és kiállítóhelyek képviselői mutatták be, hogy az általuk kínált lehetőségek miként alkalmazhatók az oktatásban
Fennáll a lehetősége a választások elcsalásának 2013-04-17 15:13:12 Három fő kifogást sorakoztat fel a Transparency International Magyarország az április elején elfogadott törvénnyel kapcsolatban
Agrárkonferencia az Erzsébet királyné Szállodában 2013-04-10 15:22:50 Az ágazat finanszírozási lehetőségeiről és a nyersanyagpiaci kockázatok mérsékléséről adtak üzleti tippeket a K&H szakemberei a kis- és középvállalkozásoknak
Bontással indult a tornacsarnok bővítés 2013-03-13 15:32:21 Közel 150 millió forintból számolják fel a Petőfi iskolában a beltéri sportolási lehetőség szűkösségét
Előre tervez a Gödöllői Jégkorong Sportegyesület 1970-01-01 01:00:00 A jeges sportok szerelmesei számára már most felkínálják azokat a lehetőségeket, amik a 2020/2021-es tanítási évre vonatkoznak