Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elkezdődött a Munkácsy Mihály utca 1. szám alatt lévő Petőfi Sándor Általános iskola tornacsarnokának átépítése. A beruházás kivitelezője bontással, valamint a sportlétesítmény bővítésnek helyet adó terült előkészítésével vágott neki a munkálatoknak.
A mintegy 150 millió forintos projekt pénzügyi fedezetét a Gödöllői Bocskai SE sportfejlesztési programja alapján a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetsége által megállapított 103,1 millió forintos társasági adó (TAO) támogatásból, illetve a gödöllői önkormányzat részéről biztosított 44,2 millió forintos önrészből teremtették elő az illetékesek.