Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Újraindul a radiológiai szakrendelés Gödöllőn 2017-02-24 11:06:51 Röntgencső-cserére az önkormányzat ad pénzt. Külső forrás támogatja a tornacsarnok, az iskola és a kultúrház felújítását
Árpacsírák is látják a gödöllői focimeccseket 2013-09-22 11:22:24 A TEVA TAO-ja is ott áll a Táncsics Mihály úton átadott új műfüves labdarúgó-pálya megvalósulásának anyagi hátterében
Bontással indult a tornacsarnok bővítés 2013-03-13 15:32:21 Közel 150 millió forintból számolják fel a Petőfi iskolában a beltéri sportolási lehetőség szűkösségét