Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Rengeteg a tennivaló, ami felvillanyoz 2021-11-02 17:37:10 Vécsey László szerint komoly színészi teljesítmény az arckifejezés komolyságát megőrizve az önkormányzatok kivéreztetéséről értekezni
Szavazz! Gödöllői különlegesség is lehet az Év fája 2021-09-09 10:33:55 Október 1-jéig lehet voksolni a Diverzitás Alapítvány munkatársai által jelölt, a zeneiskola kertje mellett lévő, sajátos formájú görbefára
Varga Zoltán: Érzem a bizalmat, ami körülvesz! 2021-09-02 15:30:44 Az ellenzéki előválasztás Momentumos jelöltje a párt nagyágyúival kampányolt Gödöllőn, és fontos, az embereket érintő problémákkal szembesült
Gödöllői jelöltek az Inspiráló Nők díj mezőnyében 2020-02-10 08:14:56 Tóth Andira a leginspirálóbb civil teljesítmény, míg dr. Farkas Alexandrára a leginspirálóbb fiatal tehetség kategóriában voksolhatunk
Gödöllői kategóriasiker az Év agrárembere versenyen 2020-02-09 08:38:44 Dr. Hentz Károly, a Mezőgazdasági Eszköz- és Gépfejlődés-történeti Szakmúzeum igazgatója lett a legjobb az agrárgépész-jelöltek között