Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Májustól bírságolhatók a szabályszegők 2013-05-03 08:39:05 Akár 150 ezer forintot is fizethet Gödöllőn az, aki áthágja a közösségi együttélés alapvető normáit
Kétkeréken a magyar nyelv határán 2013-04-02 17:52:53 A gödöllői amatőr bringás, Almási Attila május 1-jén vág neki a 2.800 kilométeres Kárpát-medencei erőpróbának
Mivel csillapíthatók a tankönyvfelelősök panaszai? 2013-04-02 09:01:02 Gödöllőn is felháborodtak az érintettek az állami monopóliummal felruházott nonprofit kft-vel létrejött megállapodásban rögzített díjazáson
Száz éves a Magyar Cserkészszövetség 2012-12-28 13:38:41 Gödöllő múltja és jelene elválaszthatatlan az ifjúság valláserkölcsi nevelését szolgáló mozgalommal
Rosszabbul élünk, mint… 2012-06-10 13:00:25 A 2008-as évet alapul véve, minden esztendőben több közpénzt emészt fel a gyermekvédelemmel és a gyámügyi igazgatással kapcsolatos ellátások biztosítása Gödöllőn
Bírság tiltott magatartásért 2012-05-15 16:17:28 Gödöllőn jelenleg 11 olyan rendelet van érvényben, aminek paragrafusait érdemes megszívlelni, ha nem akarunk fizetni