Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megbízható forrásból származó információnk szerint a Központi Nyomozó Főügyészség Győri Regionális Osztályának megbízott főügyészségi osztályvezető ügyésze meghosszabbította a gödöllői Erzsébet királyné Szálloda beruházási és működési anomáliáinak tisztázása érdekében korábban elrendelt nyomozás határidejét.
A Fidesz gödöllői önkormányzati képviselői, Vörös István és Futás Levente feljelentése alapján indult eljárást a Btk. 320. §. (1) bekezdésébe ütköző és aszerint minősülő hanyag kezelés vétségének gyanúja miatt június 8-án rendelték el.
A büntetőügy iratainak felülvizsgálata alapján az ügyész olyan megállapításra jutott, hogy a történeti tényállás felderítése érdekében további nyomozási cselekmények végrehajtása szükséges, ám ezek az első körben meghatározott határidőn belül nem végezhetők el. Erre tekintettel született meg az a határozat, ami további három hónnappal, napra pontosan november 8-ig meghosszabbította a városközpontban lévő Erzsébet királyné Szálloda beruházása, pénzügyi konstrukciója, valamint a 2008 tavaszán átadott létesítmény üzemeltetése, működése és gazdálkodása ügyében folyó nyomozás határidejét.