Az agglomerációs ingatlanpiac kiemelt figyelmet kapott 2025-ben, és Gödöllő különösen népszerű maradt. A város vonzerejét részben a kiváló infrastruktúra, részben a kedvező árviszonyok táplálják, így nem meglepő, hogy egyre többen keresnek eladó otthont errefelé.
Tehetség, erkölcs, siker! E három fogalom összeforrott a 2021-ben alakult gödöllői Grassalkovich Üzleti Klub (GRÜK) által vallott értékekkel, ami az emberi és üzleti kapcsolatok fejlesztését tekinti legfőbb céljának – mondta Személyi László elnök a klub által alapított díj szeptember 11-i ünnepélyes átadóján, amit a Gödöllői Királyi Kastélyban tartottak.
Az útépítési beruházások hosszú távú meghatározása és a kapcsolódó gazdasági folyamatok tervezhetősége érdekében a kormány két évvel ezelőtt elfogadta a magyarországi gyorsforgalmi- és a főúthálózat fejlesztési programjáról és nagytávú tervéről szóló határozatot. A szakemberek már dolgoznak az Országos Területrendezési Terv aktualizálásán.
A gyorsforgalmi- és a főúthálózat hosszú távú fejlesztési programja több, új, Pest megyei nyomvonalú építést és kapacitásbővítést eredményező fejlesztést is tartalmaz, amiket a beruházás előkészítésének az előrehaladása és a finanszírozási feltételek függvényében kell végrehajtani.
A második, munkaütemezését tekintve 2017 és 2020 között megvalósítani tervezett programciklusban Gödöllőt érintő útépítések is szerepelnek. Az egyik a várost déli irányban elkerülő, kétszer egysávos, 10,7 kilométer hosszúságú, az Isaszegi és a Köztársasági utat is keresztező főút, ami a településünk nyugati határában található körforgalomból indul ki, és Máriabesnyőn csatlakozik a 3-as főúthoz. A másik az M2-es és az M 3-as autópálya közötti gyorsabb összeköttetést biztosító, kétszer kétsávos, 20,1 kilométer hosszúságú főút. Az elképzelt fejlesztések nyomvonala a csatolt kép jobb oldalán, zöld színnel jelölve látható.