Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az Utazás 2016 Kiállításra készül a GKRTE 2016-02-05 15:13:58 Várják a Tourinform Gödöllői Kistérség területén működő turisztikai programgazdák, népművészek és kézművesek jelentkezését
Új szállodacéget szült a renomémentés Gödöllőn 2015-12-10 10:27:25 A régi társaság is megmarad, üzlethelyiségeket ad bérbe. A javaslatot csak a lokálpatrióta klubos képviselők szavazták meg
Még többet szurkolhatunk a kanapénkon ülve 2015-11-16 16:14:39 A DIGI Sport 3 csatornával erősítette tovább sportkínálatát a Gödöllőn is szolgáltató Invitel. Januártól újabb bővülés várható