Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ha lenne az NB II. alatt bajnoki osztály, akkor úgy fogalmazhatnánk, hogy kiesési rangadót játszottak Nagykátán, ahol az utolsó fogadta az utolsó előttit. A meccs igazi kérdése az volt: megszerzi-e első pontját a vendéglátó, vagy a látogatók növelik eddig felhalmozott három egységüket? Bár, a találkozó első és utolsó gólját az újonc gödöllőiek szerezték, sok okuk nem volt az örömre, mert a két találat között az első győzelmét elérő hazaiak ötször is eredményesnek bizonyultak. Vereségével a FISE a csoport sereghajtója lett.
NB II., Keleti-csoport, 13. forduló: Nagykáta Futsal SE – Főnix ISE 5-2 (4-1) Gödöllői gólszerzők: Somogyi Szabolcs, Csajbók Árpád. A bajnokság őszi idénye után Főnix ISE együttese 3 ponttal, 28-136-os gólkülönbséggel a 14. helyet foglalja el a csoport táblázatán.