Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Az alacsonyabb szintű megyei osztályokban szereplő gödöllői csapatok közül egyik sem volt irigylésre méltó helyzetben, hiszen az egyetemi alakulat a csoport 6. helyezettjét fogadta, míg a második számú Táncsics Mihály úti egység a 4. pozícióban tanyázó Sülysáp kettőt látta vendégül. Szerencsére, mindkét társulatnak sikerült felrúgnia a papírformát: a GEAC-SZIE hátrányból fordítva diadalmaskodott, a GSK II. pedig magabiztosan nyert. Bánki Edömér és Gál Levente révén duplázók is voltak.
Pest megyei II. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 19. forduló: Gödöllői EAC-SZIE – Leányfalu SE 3-2 (1-2) Gödöllői góllövők: Bánki Edömér (2), Horváth Zsolt. A GEAC-SZIE csapata 18 ponttal, 37-54-es gólkülönbséggel a csoport táblázatának 12. helyezettje.
Pest megyei III. osztályú bajnokság, Közép-csoport, 19. forduló: Gödöllői SK II. – Sülysáp KSK II. 3-0 (1-0) Gödöllői gólszerzők: Gál Levente (2), Szabó László. A Gödöllői SK II. csapata 35 ponttal, 57-33-as gólkülönbséggel a tabella 6. helyén áll a csoportban.