Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Visszatért Gödöllőre DJ Pópa! 2020-07-30 22:09:47 Agócs Tibor 1982 és 1995 között megkerülhetetlen alakja volt az egyetem és a város jó értelemben vett éjszakai életének
Mikor várható szúnyoggyérítés Gödöllőn? 2020-07-02 16:42:56 A bejelentéseket már rögzítették a katasztrófavédelem erre a célra létrehozott programjában. Figyelni kell a tájékoztatást!
Kikérem az „alkalmatlan” szó használatát! 2020-06-04 14:13:30 Így reagált dr. Dunai György, a gödöllői Tormay Károly Egészségügyi Központ igazgatója egy hozzászóló véleményére
Több ezer polgármester repesne az örömtől, ha… 2020-05-28 18:14:41 …ilyen „kivéreztetésben”, „ellehetetlenítésben” lehetne része – véli Vécsey László, a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője
A jövő innovatív otthonai 2020-01-23 17:14:54 A legtöbb alkalommal pont a természetben találjuk meg a minden szempontból élhető megoldásokat, Gödöllőn is
Mire figyeljünk a fűtési szezonban? 2019-10-31 17:22:17 A gödöllői lakosságot is érintő tanácsok figyelembevételével mind a kéménytüzek, mind a szén-monoxid-mérgezések elkerülhetők