Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 19. forduló: Gödöllői KC – Mikolik Handball School 31-30 (18-16)
Jó esély mutatkozott arra, hogy megszerzi első tavaszi sikerét Bartos Gábor együttese, amely a tabella 10. helyén álló fővárosiakat fogadta a Hajós iskola tornacsarnokában. A hazaiak győzelmi szándéka végül realitás lett, ám ezért alaposan meg kellett küzdeni a kiélezett gólpárbajban.
Tizennégy lejátszott mérkőzés alapján a Gödöllői KC férficsapata 18 ponttal, 437-420-as gólkülönbséggel az 5. helyen áll a csoport tabelláján. Következik: Gödöllői KC – VS Dunakeszi május 2., vasárnap 18 óra, Hajós iskola tornacsarnoka (8. fordulóból elhalasztott mérkőzés). Védettségi igazolvánnyal várhatóan megtekinthető!
Az utánpótlás-bajnokságokat a Magyar Kézilabda Szövetség elnöksége május 10-ig felfüggesztette!