Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lázár Zoltán visszatér a kettesfogatok világába 2012-11-21 12:22:09 A hatszoros világbajnok a Lovas Világkupa sajtótájékoztatóján jelentette be döntését: ismét világbajnok szeretne lenni bátyjával, a magyar csapat tagjaként
Gyűlöletkeltés a VÜSZI ellen? 2012-01-12 09:58:35 A lejárató sorokat tartalmazó irományt K. István jegyezte. Ilyen nevű dolgozója azonban nincs a VÜSZI-nek
Aranyos gödöllői kard 2011-12-20 11:43:49 Először nyert felnőtt magyar bajnoki címet a GEAC vívócsapata