Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Halálos baleset az M3-as autópályán 2013-01-05 20:16:47 Két személyautó ütközött össze Domonyvölgy térségében, az árokba hajtott járműben hárman utaztak
Megmerevedtek az autópálya díjak 2013-01-03 14:02:05 A nagyobb tömegű gépjárművekre csak az első félévben váltható egynapos-, heti- és havi e-matrica
Advent a Civil Közösségi Házban 2012-12-20 17:34:32 Segítséget és programokat ajánlanak a gödöllői kisgyermekes családoknak december 22-én
Súlyos baleset az M3-ason 2011-01-13 16:38:48 Felborult a szalagkorlátot átszakító autó Gödöllő közelében
Hol parkoljunk Gödöllőn? 2011-01-12 13:55:09 A főtér felújításával, és a mindennapos forgalom előli lezárásával jelentősen csökkent a felszíni parkolóhelyek száma a belvárosban