Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Február 23-án közös akciót hajtottak végre a Gödöllői Rendőrkapitányság Közlekedésrendészeti Osztályának munkatársai a péceli polgárőr szövetség tagjaival. Az razzia során a rendőrkapitányság illetékességi területén lévő bevásárlóközpontok parkolóiban, lakótelepeken és forgalmasabb utakon rendszámfelismerő készülékkel 1.235 autót ellenőriztek. A górcső alá vont járművek közül 4 esetben forgalomból kivont gépkocsi vezetőjével szemben vált szükségessé a rendőri intézkedés.
A jövőben is lehet hasonló akciókra számítani a gödöllői kapitánysághoz tartozó településeken, annak elérése érdekében, hogy kiszűrjék azokat az autóvezetőket, akik járművükkel nem az előírásoknak megfelelően vesznek részt a közlekedésben.