Egyhangú döntéssel fogadta el a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Szenátusa és a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemért Alapítvány kuratóriuma dr. Gyuricza Csaba (agrármérnök, egyetemi tanár, az MTA doktora, a magyar mezőgazdaság és agrár-felsőoktatás elismert professzora) rektori pályázatát szeptember 5-én. A szenátusi ülésen a MATE rektora ismertette az elmúlt közel 5 év eredményeit, valamint vázolta a következő 5 éves ciklusra tervezett célkitűzéseit.
Az agglomerációs ingatlanpiac kiemelt figyelmet kapott 2025-ben, és Gödöllő különösen népszerű maradt. A város vonzerejét részben a kiváló infrastruktúra, részben a kedvező árviszonyok táplálják, így nem meglepő, hogy egyre többen keresnek eladó otthont errefelé.
Tehetség, erkölcs, siker! E három fogalom összeforrott a 2021-ben alakult gödöllői Grassalkovich Üzleti Klub (GRÜK) által vallott értékekkel, ami az emberi és üzleti kapcsolatok fejlesztését tekinti legfőbb céljának – mondta Személyi László elnök a klub által alapított díj szeptember 11-i ünnepélyes átadóján, amit a Gödöllői Királyi Kastélyban tartottak.
Augusztus utolsó napján átadták a közlekedőknek az M0-ás autóútnak az 51-es főút és M5-ös autópálya közötti újonnan épült 6,3 kilométeres szakaszát. A fejlesztés jól szolgálj az erre rendszeresen vagy alkalmanként járó gödöllőieket is, mivel az autósok mostantól több mint 75 kilométer hosszan folyamatosan és díjmentesen haladhatnak az M1-es autópálya és a 11-es főút közötti körgyűrűn, amit a helybéliek a város nyugati határában található M31-es autóúton percek alatt elérhetnek.
Az M0-ás autóút M5-ös autópálya és 51-es főút között új nyomvonalon megépült, kétszer három forgalmi- és egy-egy leálló sávos szakasza az útgyűrű keleti és déli szektorát kapcsolja össze. A modern technológiával létesült új szakasz révén nem csak folyamatossá, de biztonságosabbá és gyorsabbá is vált a közlekedés. Az M0 déli szektorának betonburkolata Magyarországon korábban még nem alkalmazott technológiával készült, ami nagyobb teherbírása miatt a legalkalmasabb a jelentős kamionforgalom viselésére, és felületképzése révén zajhatás szempontjából is rendkívül kedvező.
A nettó 9,7 milliárd forintból elkészült beruházás kivitelezője az EMWL Autópálya Konzorcium volt, a projekt az Új Széchenyi Terv forrásaiból, az Európai Unió támogatásával valósult meg. Fotó: pestmegye.hu