Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői váltó-sikerek a zalai dombok között 2019-06-03 16:35:38 Hat érmet szereztek a helyi egyetemi klub atlétái június első vasárnapján, minden színű medáliából kettő-kettőt
Hétpróbás gödöllői arany- és ezüstérem 2019-02-11 07:29:19 Tóth Zsombor és Szamosi András révén a GEAC atlétái kisajátították a dobogó első két fokát a fedettpályás összetett ob-n
Gödöllői atléta-sikerek Budapesten és Bécsben 2019-02-04 10:30:32 A serdülők fedettpályás országos bajnokságán két bronzérem jutott a GEAC-nak. Nádházy Evelin az osztrák fővárosban nyert
Deák Nagy Marcell visszatért Gödöllőre 2018-12-18 18:13:41 Két év elteltével csatlakozott újra anyaegyesületéhez a 400 méteren nemzetközi mércével mérve is sikeres atléta
Világversenyek gödöllői atlétákkal 2018-06-28 19:05:12 Július első felében ifjúsági Európa-bajnokságon és junior világbajnokságon állnak rajthoz a GEAC fiatal kiválóságai
Veszprémben sikeres gödöllői gyermekatléták 2018-06-14 19:19:43 A GEAC nyolc főből álló különítménye utazott el a versenyre, ahol Kriszt Sarolta és Fodor Péter teljesítménye tűnt ki