Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A lengyelországi Torunban rendezték meg idén a Szenior Fedettpályás Atlétikai Világbajnokságot, ahol egy gödöllői atléta is rajthoz állt. Takács Ákos az M35-ös kategóriában rivalizált vetélytársaival 400 méteren. A GEAC sprintere az előfutamból 51.56 másodperces idővel, futamgyőztesként jutott a döntőbe. A március 26-i fináléban – egy kis sérüléssel is megküzdve – nagyszerű teljesítményt nyújtott, és 51.44 másodperces futásával a hatodik helyen ért célba.