Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Április 6-án immár 23. alkalommal rendezték meg a Palota Kupát, a Rákos-patak partján, Budapesten. A nyílt mezei futóbajnokságon – kissé esős, de kellemes időjárási körülmények között – négy atléta képviselte a Gödöllői EAC színeit.
Az 1500 méteres távon az U11-es lányoknál Ábrahám Zita (képen balra) remek és bátor futásával a vidéki versenyzők között szerzett ezüstérmet. Ugyancsak az 1500 méteres versenytávot teljesítve, az U11-es kategóriában a fiúknál Nemes Ronald (jobbra) a második, Németh Ábel (középen) pedig a harmadik helyet szerezte meg a vidéki értékelésben.
A serdülőkorú, 2005-ös születésű Viha Borbála 3000 méteren futott nagyszerűen: az abszolút értékelésben harmadikként végzett, míg a vidéki versenyzők között a második helyet kaparintotta meg. Mind a négy gödöllői versenyző edzője Kovács Gábor Krisztián.