Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hat gödöllői ingatlanra terjedt ki a növénytűz 2022-03-23 11:23:28 Mindent egybevetve kétezer négyzetméteres terület lett a lángok martaléka a Diófa utcában. Országos tűzgyújtási tilalom van érvényben!
Gödöllőn is elkezdik a fenyőfák összegyűjtését 2021-01-12 17:53:07 A Zöld Híd Kft. honlapján megjelent közleményben arra kérik a lakosságot, hogy jól látható helyre tegyék ki a növényi maradványt
Gödöllő „rózsadombján” sem minden fenékig tejföl 2020-11-07 11:18:33 Mikor rendeződik a Gerle utca évek óta fennálló problémája? Telekalakítási anomáliák. Leállósáv építése nélkül olcsóbb a zajvédőfal-projekt
Mikor várható szúnyoggyérítés Gödöllőn? 2020-07-02 16:42:56 A bejelentéseket már rögzítették a katasztrófavédelem erre a célra létrehozott programjában. Figyelni kell a tájékoztatást!
Kiégett egy autó a gödöllői vasútállomás területén 2020-02-17 14:00:13 A Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság tűzvizsgálati eljárást indított a tűz keletkezési okának és körülményeinek kiderítése érdekében