Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Intimhigiénia a közösségi mosdókban 2025-08-16 15:47:53 Egy női mosdóban szükség lehet egy olyan „dobozra” a falon, ami az egészségérzet fenntartásához járulhat hozzá
Tartós ruházat a kihívások szerelmeseinek 2025-06-23 11:40:07 Az outdoor élményekhez és a hétköznapi kalandokhoz szükséges ruhadarabok kiválasztása megéri a befektetést
Feltúrták, mert fejlesztik a gödöllői piacot 2025-02-10 19:04:36 A várhatóan az első félév végére megvalósuló beruházást több mint 267,1 millió forintos vissza nem térítendő támogatás táplálja
Megéri gyűjteni az esővizet 2024-10-16 09:31:04 Az otthonunkban lévő víz közel 22 százalékát használjuk WC-öblítésre, ehhez pedig a vezetékeken érkező ivóvizet használni már-már luxus