Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megmenekült a kieséstől a gödöllői focicsapat! 2018-06-03 19:28:52 Az utolsó fordulóban a harmadik helyezett Nagykőrös ellen remek második félidőt produkált Sebestyén Ferenc tizenegye. Képgaléria
Tíz góllal maradtak alul a gödöllői futsalosok 2018-02-27 07:47:25 Súlyosnak mondható vereséggel zárta az alapszakaszt Baranyai Pál együttese, amely a kiesés ellen menekülhet a rájátszásban
A hajrában vérzett el a Jenei-csapat 2013-04-10 22:12:16 Először veszítettek bajnoki meccset tavasszal a GSK focistái, ami nem segíti a kiesés elkerüléséért folytatott menekülést
Pikáns meccsel indul a kiesést elkerülő menet 2013-02-28 13:25:50 A listavezető Veresegyház otthonában, új edzőjük korábbi csapata ellen kezdenek a tavaszi szezonban a Gödöllői SK focistái