Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A ráadásban bukta el a meccset a gödöllői tizenegy 2017-09-09 18:12:55 A második félidő felét emberhátrányban kellett lejátszania Szász Ferenc csapatának Taksonyban, miután Rácz Márk kapust kiállították
Pontokat hagyott Kerepesen a Gödöllői EAC gárdája 2017-04-16 23:12:37 A húsvéti meccs végére kettős emberhátrányba került a listavezető egyetemi focicsapat, amely kétszer is vezetett, mégis ikszelt
Simán jutottak tovább a kupában a gödöllői focisták 2014-10-01 18:03:53 Az utóbbi bajnoki meccseken nélkülözött Nagy Roland klasszikus mesterhármast ért el az egy órán át emberhátrányban játszott Csomád ellen
Volt osztálytársának sem kegyelmezett a játékvezető 2014-03-22 17:37:45 A Tura és a Vácszentlászló tizenegye is meghajolt a gödöllői focisták előtt. Emberhátrányban nyert a GSK, idegenben tarolt a GSK II.