Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei Kupa (Magyar Kupa előselejtező), 4. forduló: Gödöllői SK – Csomádi KSK 5-0 (3-0)
Az elmúlt idényben még azonos bajnoki osztályban játszottak a riválisok, ám a vendégek búcsúztak a megyei élvonaltól, és jelenleg a másodosztály Nyugati-csoportjában jeleskednek, azaz, a második helyen állnak. A 2013/2014-es szezonban háromszor találkozott egymással a két együttes, és valamennyi összecsapás gödöllői sikerrel zárult: a bajnokságban vendégként és házigazdaként egyaránt 3-1-re nyert városunk tizenegye, a Pest megyei Kupában pedig 6-2-es vereséggel távozott a Csomád Gödöllőről.
Ezúttal sem úszták meg a kiadós vereséget a vizitálók, akik a második sárga lap után kiállított Füzy Mátyás sportszerűtlensége miatt, bő egy órán át emberhátrányban játszottak. Igaz, ekkor már 2-0-ra vezetett a GSK: az utóbbi bajnoki mérkőzéseken nélkülözött Nagy Roland büntetőből (13. perc) és mintegy 17 méterről (16. perc) is bevette a csomádiak kapuját, majd a hazai támadó a félidő hajrájában elérte a klasszikus mesterhármast. A fordulást követően jócskán ellaposodott az amúgy sem pörgős és izgalmas találkozó. A végig fölényben futballozó házigazdák Józsa Tamás és Switzer Nabil révén még megtoldották a gödöllői góltermést, így végül öttel küldték haza ellenfelüket.