Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kozi, a gól- és hajvágó gödöllői csatár 2023-06-13 13:04:30 A GSK játékosa két éven belül kétszer végzett a Pest megyei elitbajnokságban legtöbb találatot szerzők listájának élén
Vereséggel távozott Gödöllőről az Urbán-csapat 2017-03-04 16:55:57 Városunk tizenegye nulla-egyről fordított az ex-válogatott által trenírozott Nagykőrös ellen a megyei elitbajnokságban
A Gödöllő B is beszállt a Budaörs legyőzésébe 2014-10-19 20:25:32 Az éllovas TEVA-hatos cseréivel is gond nélkül teljesítette a kötelező feladatot a röplabda elitbajnokság vasárnapi meccsén
Fellebbezés helyett óvtak a gödöllői futsalosok 2013-04-04 10:28:33 Szegényebb lett három ponttal a csapat, de a klubvezetésnek elege lett abból, hogy a szövetségben senkit nem érdekelnek az objektív bizonyítékok