Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bombagóllal verték a gödöllői focisták a Turát 2015-08-29 19:36:38 Szász Ferenc együttese hamar vezetéshez jutott, és szervezett védekezéssel kibekkelte a három pontot az enerváltan támadó vizitálók ellen
Nem veszélytelen mulatság az újév-köszöntő durrogtatás 2014-12-28 10:22:51 A pirotechnikai eszközök felhasználása csak a december 31-én 18 órától január 1-én reggel 6 óráig terjedő időszakban engedélyezett. Gödöllőn is ellenőriznek a rendőrök
Táborosok cirkuszoltak a gödöllői főtéren 2013-07-25 15:05:42 Párduc, oroszlán és gorilla nélkül is kellemes szórakozást nyújtottak a Waldorf-iskolában készülő mutatványos-palánták